Introducing...

   .... Pålla!

Ringvägens nyaste tillskott. Mamman var ute på egen vift en timme igår och kom hem med denna lilla goding till dottern. En bara-för-att-du-är-så-underbar-present! Den både gnäggar, viftar på svansen och går i koppel. Uppskattat? You bet! Innan Malva ens hade fått upp presentpappret sa hon med tindrande ögon "Åh, tack, mamma!!" , behöver jag nämna att ögonen tårades en aning?

Idag har Lilla Finaste varit hemma från dagis och jag har fått prova på en vab-dag med ett inte alltför sjukt barn. Inte helt fel faktiskt ; )
Vi började dagen i parken, sen passade jag på att möblera om vardagsrummet när M sov. Lagade middag och åkte sen iväg en stund för att träffa fina mammagruppskompisen A. När jag kom hem tog jag hand om disken samtidigt som jag svängde ihop en äppelkräm (på egna äpplen, what else?!). Känner mig MYCKET nöjd med dagen.
Vardagsrummet blev faktiskt riktigt bra. Hm, undrar om vi verkligen behöver nån inredare... : )

Lite bilder från parken:

         

                    

Sov så sött!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Förstår att Pålla gjorde succé. Malva blev nog friskare på kuppen.

Kram, kram

2011-11-01 @ 10:39:55
Postat av: Olle

Gillar! (incheckad i Flysta)



;-)

2011-11-01 @ 14:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0