Tandläkarpärs och belöningsglögg

Idag var jag på besök hos min nya, trevliga tandläkare här i Sollentuna. Det som gjordes där var däremot mindre trevligt. Blä för att borra! Det var så länge sen och jag var rejält nervös innan jag kom dit. När jag sedan låg där måste jag spänt mig och glömt att andas för rätt var det var så höll jag på att svimma. Blev både rädd och stressad. Stackars mig...  Efteråt var jag så snurrig att Gustaf fick komma och möta upp mig. Det värsta är att detta bara var det första av många besök : (

Så, för att muntra upp mig själv bestämde jag mig för att mysa till det med årets första glas glögg. Mmm, snart är det jul igen! Kan ju bara tillägga att jag bredvid mig nu har det tredje glaset och det blir bara mysigare och mysigare : )

Åh, jag vill bara återigen nämna hur nöjd jag blev med ommöbleringen! Det ser helt plötsligt lite mer genomtänkt ut och hemtrevligt. Nu vill jag fortsätta!

Sov sött så hörs vi imorn!

ps. kul att så många tittat in sedan igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0