IKEA-kaos !

Påminn mig, om jag nån gång kommer upp med den fantastiska idéen om att åka ensam med lilla monstret till IKEA en söndag em, att det INTE är en så himla fantastisk idé!!
Detta hände alltså igår och jag är fortfarande helt slut som artist. Det började redan på vägen dit. Jag åkte och åkte och tyckte att det tog så lång tid... när skylten för att svänga av mot Arlanda dök upp trillade poletten ner! Jaja, bara att vända om och hitta bästa möjliga genväg.
På varuhuset hann jag tappa bort Malva, stå i världens längsta lunchkö med uttråkad dotter, överbelasta sulkyn med alldeles för tung kundkasse så vagnen välte med barn och allt i för att i räddningsaktionen då jag slänger mig fram för att rädda fallet få en karatespark rakt i halsen av en förbannad M... Ska jag oxå nämna mitt totala-psykbryts-utbrott? Ni vet av den där sorten som bara "andra föräldrar" får på sina stackars barn. Nej, jag skippar det och låter er ha kvar(?!) er tro på mig som en hyfsat sansad mamma ; )

Efter den lilla utflykten satt den riktigt bra med middag hos finaste Wetterbergs, där jag snabbt svepte två glas bubbel och blev som en ny människa igen. En ny, lite bättre och trevligare människa : )

Här är några av sakerna jag lyckades inhandla:



  (tunneln alltså, inte minimonstret i den)

Ha en skön kväll!

Kram C

Kommentarer
Postat av: Margareta

Vi längtar efter er.

Kramar till er alla.

Kram MES o. BES

2011-11-07 @ 19:45:17
Postat av: Mamma o Pappa

Efter en sån dag kanske "lilla Monstret" är till salu till lägstbjudande?

Spekulanterna Mormor och Morfar.

2011-11-08 @ 10:02:40
Postat av: Gustaf

Mormor och Morfar - Lägg ett bud så får vi se. Ibland kostar saker och ting mindre än man kan tro...

2011-11-08 @ 11:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0