En liten flicka, så många ansikten

Här kommer lite bilder från ett och samma tillfälle. Jag tycker det är fascinerande hur olika hon ser ut (men det kanske bara är jag som tycker det?).













hm... inser att det nog bara är den förälskade mamman som ser så värst stor skillnad ; ) Blev i alla fall nöjd med flera av bilderna.

Måste ju lägga in några bilder på superpolarna Malven och Elin! De är så otroligt mysiga att se tillsammans, vill bara kramas och pussas hela tiden : )

  Pyjamastjejer fullt upptagna av sina böcker.

  Men man hinner alltrid med en kram!

  Jaha, stod du där!?

Idag har både Ica Maxi och IKEA klarats av av mig och Lilla Finaste, duktigt tycker jag! : ) Och pappan har redan kommit igång med uppborrande av hyllor i badrummet!

Må bäst!

kram


Kommentarer
Postat av: Moster

Underbara bilder i vanlig ordning...börjar bli tjatigt att skriva det men jag TYCKER hon är så fin min lilla systerdotter, guddotter, groda, plutt, älskling, hjärtans glädje...

Vilka fina kompisar i "pysse"..

2010-05-11 @ 16:54:10
Postat av: åsa

hon är så otroligt söt Malva! :)

2010-05-20 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0