Härlig dag!

Solen skiner, blommorna på balkongen lever och är vackra och Lilla Finaste sover - jag har det skönt! Sitter i soffan en liten stund och hinner göra ett blogginlägg, kul : )

Staden är inbäddad i bröllopsyra och här i vårt egna lilla palats njuter vi av en glad (oftast iaf ; ) och livfull liten tjej som numer går, går, går hela tiden.

 
Och klättrar överallt! I och ur, upp och ner hela tiden.

Det är så otroligt härligt att se vilken stor skillnad det är på henne när en av oss är med henne eller båda är hemma. När vi är tillsammans, vi tre i vår underbara familj, så är hon såå glad, harmonisk och sprallig. Vi får pussar och kramar och hon bara ler och skrattar hela tiden. Hon älskar verkligen när "flocken är samlad". Kommer själv ihåg hur mysigt det var att vara tillsammans med båda föräldrarna, flera av mina minnen från barndomen är från just såna tillfällen. Jag vill komma ihåg detta nu, det är så lätt att bli "effektiv" och göra saker var för sig, så att man får mycket gjort. En passar Malven och den andra gör ärenden m.m. Men tänk vad härligt det vore att göra mer saker ihop! Det skulle i alla fall vara en väldigt nöjd dotter som var med då : )

Snurpan älskar att läsa böcker! Mammas flicka ; ) !! Här har hon krypt upp i fåtöljen helt själv och jag hittade henne djupt inne i sina böcker när jag kom in i rummet.



Åh, jag har nog inte bloggat om mitt senaste fotouppdrag! Jag fick äran att fota vackra, gravida Erica och jag blev väldigt nöjd med flera av bilderna : ) Här kommer ett par av mina favoriter




Tack för förtroendet!

Hoppas ni mår bra! Vi hörs.

Kram C


Kommentarer
Postat av: Moster Syster mm

ÄNTLIGEN ett nytt inlägg, känn ingen press men eftersom jag har en dotter som uppdaterar i snitt ca 3 ggr om dagen så känns det lite glest mellan dina ;)Hur som helst alltid lika härligt att läsa och se lite nya bilder på fina Malva som är helt underbar på översta bilden (ja, på alla bilder egentligen). Låt kunglig kärlek och harmoni spridas i familjen hela sommaren och för all framtid ;)

Kram H.

2010-06-20 @ 23:13:11
Postat av: Jag igen

Även Erica är såå fantastiskt fin på bilderna...

2010-06-20 @ 23:14:27
Postat av: Anna We...

Hur har ni det där uppe? Väntar på nästa blogginlägg;) Kram Anna

2010-07-01 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0