Sommar, sommar, sommar...

Hej, alla glada i sommarvärmen!

Jag hoppas verkligen att ni har en härlig sommar och njuter av ledighet och lata dagar.

Vill först och främst önska alla nya små underverk välkomna till världen!! Ni är så efterlängtade. Isak, Nils, Greta och lille ?, jag vill såå gärna träffa er och era fina föräldrar SNARAST!

Jag har det kanon och här kommer ett litet fotoreportage som får fungera som dagbok för de senaste veckorna:



Vi har haft efterlängtat besök av Malvas mormor och morfar. Malva har njutit av uppmärksamheten och sällskapet : ) Även vi har såklart uppskattat deras besök. Vi har fått mycket hjälp och fått många av våra projekt avbockade tack vare fyra händer till som kan passa Malven, såga ner träd och tömma gästhus (förresten, soffan är såld och avhämtad!). Tack för det!

 

Mina odlingar tar sig!!  : )

 

   

Jag har hållt hyfsat liv i joggningen och efter turerna gör jag lite styrkeövningar och då vill Lilla Finaste vara med! Hon är så rolig och ska klättra på mig och pussa och krama på mig hela tiden.

Nej, vad sjutton!! Nu är uppkopplingen så dålig här i stugan (vi är i Halland nu) så jag måste sluta blogga. Varje bild tar fem minuter att lägga in. Jag hör av mig vid annat tillfälle.

Stor kram!


Kommentarer
Postat av: Anna We...

Vi har just bestämt oss för att vår lille kille heter Jakob! Härliga bilder, längtar efter att ses. Krama o hälsa hela huset!

2010-08-04 @ 19:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0